Kategorie usług
 
Menu

Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży - warsztat praktyczny (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Nie
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/03/25/7409/547689
Cena netto 840,00 zł Cena brutto 840,00 zł
Cena netto za godzinę 140,00 zł Cena brutto za godzinę 140,00
Usługa z możliwością dofinansowania Nie
Liczba godzin usługi 6
Termin rozpoczęcia usługi 2020-08-29 Termin zakończenia usługi 2020-08-29
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-03-25 Termin zakończenia rekrutacji 2020-08-29
Maksymalna liczba uczestników 9
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Finanse i bankowość
Zarządzanie i organizacja
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Iwona Świdurska Mati Consulting - Szkolenia
Osoba do kontaktu Iwona Świdurska Telefon +48 600 433371
E-mail maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pozyskania klienta. Uczestnicy po szkoleniu samodzielnie: - budują i planują bazy, - obsługują sprzedaż, - znają zasady pozyskiwania Klienta - planują działania dot. współpracy z Klientami
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać, jak budować pozytywny wizerunek firmy. Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki jak być dobrym sprzedawcą.


Drukuj do PDF