Kategorie usług
 
Menu

Skuteczne i efektywne zarządzanie finansami w mikroprzedsiębiorstwie – warsztat praktyczny


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/03/16/27427/543434
Cena netto 5 900,00 zł Cena brutto 5 900,00 zł
Cena netto za godzinę 245,83 zł Cena brutto za godzinę 245,83
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 24
Termin rozpoczęcia usługi 2020-05-18 Termin zakończenia usługi 2020-05-21
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-03-17 Termin zakończenia rekrutacji 2020-05-18
Maksymalna liczba uczestników 5
Kategoria główna KU Finanse i bankowość
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu AMG Anna Garbat
Osoba do kontaktu Anna Garbat Telefon +48600032131
E-mail amg@dofinansowaneszkolenia.eu
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest doskonalenie kompetencji właścicieli mikroprzedsiębiorstw w zakresie skutecznego zarządzani finansami, a tym samym jak prawidłowo rozliczać, analizować oraz realizować cele finansowe w firmie. Uczestnicy nabędą wiedzę w zakresie zarządzania finansami w mikroprzedsiębiorstwie, podstawowych pojęć z zakresu księgowości i finansów. Wiedza tą będą potrafili wykorzystać w procesie podejmowania decyzji wpływających na wynik finansowy. Zdobędą praktyczne umiejętności z zakresu interpretacji wskaźników finansowych, a także prognozowania sytuacji finansowej w mikroprzedsiębiorstwie. Szkolenie ma na celu również pokazanie zasad rachunkowości dla własnej oceny, a także w perspektywie szacowania wartości analiz na tle innych przedsiębiorstw. Umiejętności nabyte podczas szkolenia to między innymi: samodzielne kierowanie i planowanie rozliczeń, prowadzenie diagnoz najważniejszych inwestycji i ich znaczenia dla przedsiębiorstwa. Uczestnicy rozwiną umiejętności analizy ryzyka niewłaściwego rozliczenia lub zaksięgowania dokumentów, a także udoskonalą najważniejsze kompetencje społeczne : umiejętności interpersonalne, umiejętność skutecznej komunikacji interpersonalnej, wyznaczania celów, realizowania i planowania zadań w firmie.
Drukuj do PDF