Obsługa klienta wewnętrznego
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
Obsługa klienta wewnętrznego
Numer usługi 2017/04/27/11943/54114
1 845,00 PLN
brutto
1 500,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji29-04-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel biznesowy
brak tekstuCel edukacyjny
brak tekstuKwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Współpraca międzydziałowa w organizacji
- diagnoza i analiza aktualnego poziomu współpracy między działami w organizacji,
- co możemy zrobić inaczej/lepiej aby nam się sprawniej współpracowało? metoda odwróconego lustra,
- ownership i wzajemna pomoc zasady .
Klient wewnętrzny klucz do zwiększenia satysfakcji ze wspólnej pracy
- rozumienie specyfiki Klienta wewnętrznego w organizacji,
- wzmocnienie codziennej komunikacji między pracownikami,
- moje personalne przekonania/ograniczenia/bariery, które wpływają na jakość relacji ze współpracownikami jak sobie z nimi radzić?
- kultura życzliwości w organizacji jakie moje i innych zachowania ją potwierdzają/ a jakie nie?
Systematyzacja ważności celów
- mój cel,
- cel działu,
- cel zakładu,
- różnice (sprzeczne interesy) i części wspólne na każdym z poziomów osiągania celu.
Praca zespołowa
- wzmocnienie pracy zespołowej,
- praca indywidualna vs. zespołowa jak odnaleźć równowagę w tej relacji?
- analiza specyfiki pracy zespołowej w organizacjie i wypracowywanie rozwiązań.
Podsumowanie
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 845,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
Mikołaja Kopernika 30/
Warszawa
woj. mazowieckie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Plachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532