Akademia Menadżera - Zestaw narzędzi doskonalenia organizacji. Warsztaty praktyczne.
Akademia Menadżera - Zestaw narzędzi doskonalenia organizacji. Warsztaty praktyczne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zarząd i kierownictwo średniego szczebla firm
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji24-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Na poziomie wiedzy:- zwiększenie wiedzy i umiejętności praktycznych dla celów doboru właściwej/go dla organizacji narzędzia/narzędzi czy metod/metody poprawiającej zarządzanie jednostką
Na poziomie umiejętności:
- wzrost umiejętności zastosowania wybranych narzędzi doskonalenia organizacji poprzez praktyczne ćwiczenia w tym zakresie
Na poziomie kompetencji społecznych:
- usprawnienie komunikacji i realizacji zadań własnych pracowników
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - zwiększenie wiedzy i umiejętności praktycznych dla celów doboru właściwej/go dla organizacji narzędzia/narzędzi czy metod/metody poprawiającej zarządzanie jednostką | Kryteria weryfikacji - zwiększenie wiedzy i umiejętności praktycznych dla celów doboru właściwej/go dla organizacji narzędzia/narzędzi czy metod/metody poprawiającej zarządzanie jednostką | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - wzrost umiejętności zastosowania wybranych narzędzi doskonalenia organizacji poprzez praktyczne ćwiczenia w tym zakresie | Kryteria weryfikacji - wzrost umiejętności zastosowania wybranych narzędzi doskonalenia organizacji poprzez praktyczne ćwiczenia w tym zakresie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się usprawnienie komunikacji i realizacji zadań własnych pracowników | Kryteria weryfikacji usprawnienie komunikacji i realizacji zadań własnych pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I:
1. Pojęcie i cele doskonalenia organizacji.
2. Rozeznanie potrzeb organizacji oraz dotychczasowych metod zarządzania.
3. Metody i narzędzia do etapu wdrażania i doskonalenia procesów
- Modele samooceny organizacji (wg CAF, EFQM, PRI)
- Karta procesu/schemat procesu
- Wywiad/ankieta/grupy focusowe
- Analiza ryzyk/możliwych wypadków
- Check lista/układ logiczny Radar
- Benchmarking procesów
- Metoda SIX SIGMA, LEAN SIX SIGMA
- 5S
Dzień II
1. Metody i narzędzia do kreowania pomysłów i rozwiązywania problemów
- SWOT/TOWS
- PEST
- Metoda scenariuszy rozwojowych
- SMART
- Burza mózgów
- Metodyka DMAIC
- Benchmarking podejść, metod, produktów
- Diagram Ishikawy
- Analiza przyczyn i skutków wad (FMEA) – dla firm produkcyjnych
2. Metody i narzędzia do sprawdzania i kontroli
- Diagram dlaczego-dlaczego
- Diagram Pareto-Lorenza
- Arkusze kontrolne, w tym np. Shewharta
- Benchmarking wyników
- Strategiczna karta wyników
- Badania/wywiady
3. Warsztaty i ćwiczenia praktyczne wybranych metod i narzędzi.
WAŻNE!!
Karta może zostać dostosowana do diagnozy potrzeb opracowanej do projektu "Akademia Menadżera". Możliwa realizacja szkolenia w formule zamkniętej. Inne terminy do ustalenia - prosimy o kontakt. Możliwa modyfikacja treści i realizacja jedynie części programu.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc / gwarancji terminu szkolenia.
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które znajdują się na stronie internetowej pod adresem http://www.akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy
Zapraszamy do kontaktu: 793 489 009; biuro@akatconsulting.pl
Materiały dydaktyczne
Certyfikat uczestnictwa
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący Dorota Sało | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący Dorota Sało | Data realizacji zajęć 26-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 324,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,29 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dorota Sało
od 01.2016 Prezes Zarządu Fundusz Poręczeń Kredytowych Powiatu Dzierżoniowskiego Sp. z o.o.
Zarządzanie Spółką z o.o. , odpowiedzialność za sprzedaż i kreowanie nowych produktów we współpracy z Bankami i instytucjami pożyczkowymi, Urzędami Pracy itp. Nadzór nad działalnością Spółki, organizacja Akademii Przedsiębiorczości i konferencji tematycznych dla przedsiębiorców, realizacja misji wspierania przedsiębiorczości.
od 12/2014 Wykładowca Akademicki Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu; Wykładowca na studiach podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Zarządzanie jakością pn. „Zarządzanie w sektorze publicznym” – wykłady w zakresie metod zarządzania jakością, benchmarkingu, metod i narzędzi doskonalenia, artykuły i publikacje dot. zarządzania jakością w sektorze publicznym.
10/2011 - 12/2015 Główny specjalista ds. rewitalizacji Urząd Miasta w Dzierżoniowie Oddział Dzierżoniów
Samodzielne stanowisko związane z szeroko rozumianą rewitalizacją miasta, w tym opracowywanie planów inwestycyjnych i projektów wspomagających proces rewitalizacji, współpraca z innymi gminami w celu spójnej realizacji projektów rewitalizacyjnych Ziemi Dzierżoniowskiej.
09/2007 - 10/2011 Kierownik Biura Obsługi Klienta Urząd Miasta w Dzierżoniowie
Nadzór nad właściwą realizacją procesu obsługi klienta, opracowani
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń praktycznych.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi