Kategorie usług
 
Menu

PRZYWÓDZTWO - MOTYWUJ PRZEZ ZAANGAŻOWANIE


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/02/11/20487/529243
Cena netto 1 750,00 zł Cena brutto 2 152,50 zł
Cena netto za godzinę 125,00 zł Cena brutto za godzinę 153,75
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2020-06-04 Termin zakończenia usługi 2020-06-05
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-02-11 Termin zakończenia rekrutacji 2020-05-25
Maksymalna liczba uczestników 16
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik
Osoba do kontaktu Monika Magdalena Kwaśnik Telefon 607710797
E-mail monika.kwasnik@szkoleniaatrium.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy oraz praktycznych wskazówek umożliwiających realizacje postawionych celów zespołowych, tak by zachęcić pracowników do zaangażowania oraz inicjatywy i nie przeszkadzać w rozwoju całej grupy. W trakcie szkolenia nauczysz się motywować swoich pracowników, a nie demotywować. Dowiesz się jak zyskać zaufanie wśród podopiecznych oraz nauczysz się dostrzegać i rozumieć potrzeby, oczekiwania oraz uwarunkowania współpracowników. Będziesz umiał przekonywać współpracowników do swoich rozwiązań. Nauczysz się rozmawiać profesjonalnie, opierając się na skutecznej strukturze komunikacyjnej, bez niepotrzebnych emocji. Będziesz potrafił znaleźć najlepsze rozwiązanie dla obydwu stron, uzyskując jak najwięcej wartości.


Drukuj do PDF