Kategorie usług
 
Menu

UMAWIANIE SPOTKAŃ PRZEZ TELEFON I OBSŁUGA LEADÓW - FORMA ZDALNA


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/01/23/16236/519504
Cena netto 1 900,00 zł Cena brutto 1 900,00 zł
Cena netto za godzinę 118,75 zł Cena brutto za godzinę 118,75
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-05-14 Termin zakończenia usługi 2020-05-15
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-01-27 Termin zakończenia rekrutacji 2020-05-06
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu BIURO RACHUNKOWE BIUREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Osoba do kontaktu Jolanta Cadera Telefon 607033240
E-mail jolanta.cadera@biurex.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Zwiększenie ilości umawianych spotkań handlowych o minimum 10% miesięcznie po zakończeniu szkolenia.
Cel edukacyjny
Po zakończeniu szkolenia uczestnik zna nowoczesne metody nawiązywania kontaktu z klientem przez telefon. Uczestnik potrafi dokonać zmiany swoich ograniczających przekonań i wyobrażeń o telemarketingu. Uczestnik wie, w jaki sposób kontaktować się z klientami, by interesować ich posiadaną ofertą i odbywać więcej spotkań. Uczestnik wie w jaki sposób prowadzić rozmowy z potencjalnymi klientami z leadów, by zainteresować ich, wzbudzić chęć posiadania i przekonać do zakupu. Uczestnik posiada kompetencje społeczne wspierające skuteczne umawianie się na spotkania i obsługę leadów oraz motywację niezbędną do wykorzystania pozyskanej wiedzy w praktyce.
Drukuj do PDF