Kategorie usług
 
Menu

Zarządzanie polityką szkoleniową - od analizy potrzeb do oceny efektywności


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/12/10/7223/502123
Cena netto 1 440,00 zł Cena brutto 1 771,20 zł
Cena netto za godzinę 102,86 zł Cena brutto za godzinę 126,51
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-23 Termin zakończenia usługi 2020-04-24
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-12-10 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-20
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Progress Project Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Joanna Sokół Telefon 570 003 200
E-mail joanna.sokol@progressproject.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu badania i analizowania potrzeb szkoleniowych firmy, pozna zasady planowania i budżetowania szkoleń w przedsiębiorstwie, nauczy się dokonywać precyzyjnej ewaulacji szkoleń. Uczestnik rozwinie umiejętności: tworzenia grup trenerów wewnętrznych pod kątem potrzeb i możliwości własnej firmy, umiejętność organizacji szkoleń, umiejętność dobory partnerów szkoleniowych, oraz rozpozna potrzeby szkoleniowe poprzez planowanie, budżetowanie, projektowanie oraz organizację szkoleń a na końcu ocenę jego efektywności. Uczestnik na szkoleniu zdobędzie również między innymi takie kompetencje jak: umiejętność współpracy w grupie, budowania relacji z innymi, aktywnego słuchania i wiele innych.


Drukuj do PDF