Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

ITIL® Service Transition (ST)


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/12/10/10100/501981
Cena netto 2 100,00 zł Cena brutto 2 583,00 zł
Cena netto za godzinę 75,00 zł Cena brutto za godzinę 92,25
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 28
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-20 Termin zakończenia usługi 2020-04-23
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-12-10 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-20
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES)
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Compendium - Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.
Osoba do kontaktu Michał Dobrzański Telefon 12 29 84 777
E-mail michal.dobrzanski@compendium.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
ITIL® is comprised of five core publications: Service Strategy (SS), Service Design (SD), Service Transition (ST), Service Operations (SO) and Continual Service Improvement (CSI). It promotes alignment with t e business as well as improvement in operational efficiency. The official ITIL® qualification scheme, owned by AXELOS, describes two streams, the Service Lifecycle Stream and the Service Capability stream: The Service Lifecycle stream focuses on ITIL® practices within the Service Lifecycle context. The primary focus is the Lifecycle itself as well as the processes and practice elements used within it. The Service Capability stream is for those who wish to obtain an in depth understanding of specific ITIL® processes and roles. The primary focus is on process activities, process execution and use throughout the IT Service Lifecycle. The ITIL® ST (Service Transition) course is part of the ITIL® Intermediate Lifecycle Stream. The course prepares candidates to take the ITIL® Service Transition Intermediate exam as well as providing valuable knowledge that can be implemented in the workplace. The Service Transition Certificate is a free-standing qualification but is also part of the ITIL® Intermediate Lifecycle Stream. It is one of the modules that leads to the ITIL® Expert Certificate in IT Service Management (ITSM). The purpose of this module, exam and certificate is, to impart, test, and validate the knowledge on industry practices in IT Service Management as documented in the ITIL® Service Transition publication.
Drukuj do PDF