Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

ITIL® 4 Foundation


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/12/10/10100/501944
Cena netto 1 640,00 zł Cena brutto 2 017,20 zł
Cena netto za godzinę 117,14 zł Cena brutto za godzinę 144,09
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2020-01-20 Termin zakończenia usługi 2020-01-21
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-12-10 Termin zakończenia rekrutacji 2020-01-20
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES)
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Compendium - Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.
Osoba do kontaktu Michał Dobrzański Telefon 12 29 84 777
E-mail michal.dobrzanski@compendium.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie + egzamin w cenie Szkolenie i wytyczne ITIL® 4 Foundation stawiają sobie jako cel wprowadzenie uczestników w zagadnienia związane z zarządzaniem nowoczesnymi usługami informatycznymi, przedstawienie i wyjaśnienie podstawowych pojęć, definicji i kluczowych koncepcji zawartych w zaleceniach ITIL® 4 oraz pokazanie, w jaki sposób można poprawić swoją pracę i pracę swoich organizacji dzięki wdrożeniu tych zaleceń. Ponadto kurs dostarcza wiedzę na temat pełnej struktury zarządzania usługami ITIL® 4 oraz tego w jaki sposób ona ewoluowała tak aby pozostawać w zgodzie z nowoczesnymi technologiami i sposobami pracy.
Drukuj do PDF