Kategorie usług
 
Menu

Komunikacja w zespole - warsztat „Wokół wartości”


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/12/09/5061/501174
Cena netto 594,00 zł Cena brutto 594,00 zł
Cena netto za godzinę 54,00 zł Cena brutto za godzinę 54,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 11
Termin rozpoczęcia usługi 2019-12-19 Termin zakończenia usługi 2019-12-19
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-12-09 Termin zakończenia rekrutacji 2019-12-18
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES)
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu AVENHANSEN Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Beata Dyjak Telefon 604400712
E-mail bdyjak@avenhansen.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z budowaniem efektywnych zespołów, które dobrze potrafią się ze sobą komunikować. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z etapami powstawania zespołów, teorią różnorodności, przepływem informacji w zespole, współpracą w zespole i pomiędzy nimi. Celem warsztatu jest również wyłonienie kluczowych wartości firmy (z uwzględnieniem personalnych wartości), tak by spójnie komunikować się z pracownikami, klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Warsztat jest też przestrzenią do głębszej refleksji nad tym co dla nas jako organizacji, jest ważne, a także do lepszego poznania siebie i współpracowników - ich sposobu myślenia, komunikacji, działania. Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie: • Przedstawić niezbędne cechy, charakterystyczne dla efektywnego zespołu • Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne • Efektywnie budować relacje w swoich zespołach • Skutecznie udzielić informacji zwrotnej • Docenić wartość wspólnej pracy • Kształtować relacje w zespole i pomiędzy zespołami ● Usprawnić komunikację wewnątrz organizacji ● Lepiej rozumieć zachowania i sposoby myślenia współpracowników
Drukuj do PDF