Kategorie usług
 
Menu

Kreowanie marki osobistej, marki produktu oraz firmy


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/12/09/14727/501001
Cena netto 3 200,00 zł Cena brutto 3 936,00 zł
Cena netto za godzinę 228,57 zł Cena brutto za godzinę 281,14
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2020-01-23 Termin zakończenia usługi 2020-01-24
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-12-09 Termin zakończenia rekrutacji 2020-01-22
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Fundacja "Europa House"
Osoba do kontaktu Patryk Szczygieł Telefon 609133451
E-mail patrykszczygiel@o2.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest dostarczenie uczestnikom kompendium wiedzy w zakresie tworzenia marki osobistej i marki produktu, tożsamości, wizerunku i pozycjonowania marki, a także sposobów wprowadzania marki do social mediów oraz tworzenia spójnych strategii marketingowych. Celem jest również dostarczenie uczestnikom kompetencji w zakresie autoprezentacji. Po szkolenie uczestnik posiądzie wiedzę z zakresu marki osobistej i marki produktu, wiedzę o pozycjonowaniu marki, wiedzę o wizerunku i tożsamości marki, wiedzę o etapach kreowania marki osobistej i marki produktu, wiedzę o sposobach wprowadzania marki do social mediów i ich wykorzystania do kreowania i promocji marki, wiedzę o podstawowych zasadach savoir vivre i dress code wspierających kreowanie marki osobistej w ramach marki firmy. Po szkoleniu uczestnik nabędzie umiejętności opracowania analizy SWOT i zastosowania technik mind mappingu i design thinking do analizy potencjału marki osobistej i marki produktu oraz marki firmy, umiejętności opracowania strategii budowania marki osobistej i marki produktu, w tym przygotowania harmonogramu i planu działań rozwojowych, umiejętności przygotowania elevator speech i opracowania materiałów prezentujących markę w kanałach brandingowych. Po szkoleniu uczestnik nabędzie również umiejętności społeczne z zakresu kompetencji do budowania relacji osobistych i biznesowych wspierających rozwój marki oraz kompetencje do prezentowania własnej marki osobistej.


Drukuj do PDF