Kategorie usług
 
Menu
Informujemy o możliwości niekwalifikowanych wydatków w związku z brakiem uzupełnienia wymaganych pól.

Podnoszenie kwalifikacji pracowników restauracji z naciskiem na ćwiczenia


Podmiot nie wypełnił wszystkich wymaganych danych
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/12/04/22655/498023
Cena netto 2 500,00 zł Cena brutto 3 075,00 zł
Cena netto za godzinę 156,25 zł Cena brutto za godzinę 192,19
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-06-11 Termin zakończenia usługi 2020-06-12
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-02-04 Termin zakończenia rekrutacji 2020-06-01
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Warto Szkolić Sp. z o.o. Sp. K.
Osoba do kontaktu pracownik warto szkolić Telefon 883773963
E-mail bur@wartoszkolic.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem biznesowym dla uczestnika instytucjonalnego jest zwiększenie obrotu w biznesie o min. 10 procent w przeciągu kolejnych 3 miesięcy w odniesieniu do tego samego miesiąca rok wcześniej. Spadek rotacji o min. 5% w porównaniu do poprzedniego kwartału, min. na miesiąc po szkoleniu.
Cel edukacyjny
Celem szkolenia „Podnoszenie kwalifikacji pracowników z naciskiem na ćwiczenia” jest przygotowanie uczestników do pracy w obiektach usługowych lub uzupełnienie wiedzy i umiejętności osób, które w usługach już pracują, przez przekazanie informacji dotyczących umiejętności opisywania wyjątkowości usług czy produktów z oferty, efektywnej komunikacji, stworzeniu planu działania stanowiskowego przy wykorzystaniu wykresu Ganta, efektu „WOW”, aby zachwycić klientów i być innowacyjnym na rynku, umiejętności radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi z klienta lub naszej winy, umiejętności uzyskania rzetelnej opinii oraz jak zmotywować klienta o pozostawienie komentarza w internecie. Po ukończeniu szkolenia uczestnik ma uporządkowaną wiedzę z zakresu opisywania wyjątkowości usług czy produktów z oferty, efektywnej komunikacji, stworzeniu planu działania stanowiskowego przy wykorzystaniu wykresu Ganta, efektu „WOW”, aby zachwycić klientów i być innowacyjnym na rynku, umiejętności radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi z klienta lub naszej winy, umiejętności uzyskania rzetelnej opinii oraz jak zmotywować klienta o pozostawienie komentarza w internecie. Umie samodzielnie opisywać wyjątkowość usług czy produktów z oferty, efektywnie się komunikować, stworzyć plan działania stanowiskowego przy wykorzystaniu wykresu Ganta, zachwycić klientów i być innowacyjnym na rynku, radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi z klienta lub swojej winy, uzyskać rzetelną opinię oraz zmotywować klienta do pozostawienia komentarza w internecie. Ma umiejętności samorozwoju, rozwiązywania problemów, komunikacji, budowania relacji w zespole oraz wpływania na decyzje klienta.
Drukuj do PDF