4-dniowa akademia marketingu internetowego DIMAQ Professional
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? | Tak |
---|---|
Sposób dofinansowania |
|
Rodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Podrodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Dostępność usługi | Otwarta |
Numer usługi | 2019/11/22/9718/492372 | ||
---|---|---|---|
Cena netto | 4 000,00 zł | Cena brutto | 4 920,00 zł |
Cena netto za godzinę | 173,91 zł | Cena brutto za godzinę | 213,91 |
Usługa z możliwością dofinansowania | Tak | ||
Liczba godzin usługi | 23 | ||
Termin rozpoczęcia usługi | 2020-01-15 | Termin zakończenia usługi | 2020-01-21 |
Termin rozpoczęcia rekrutacji | 2019-11-22 | Termin zakończenia rekrutacji | 2020-01-14 |
Maksymalna liczba uczestników | 12 | ||
Kategoria główna KU | Usługi | ||
Kategorie dodatkowe KU |
Usługi |
||
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych |
Certyfikaty: Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0 |
||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? |
Warunki uznania kwalifikacji: pyt 1: Czy dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji zawiera opis efektów uczenia się? Egzamin zakończony wynikiem pozytywnym skutkuje wydaniem certyfikatu DIMAQ Professional. Wynik pozytywny można uzyskać udzielając min. 75% poprawnych odpowiedzi (60/80 pytań). Efekty kształcenia są zawarte w zaświadczeniu, które wydawane jest na życzenie uczestnika. pyt 2 Czy procesy kształcenia oraz walidacji są realizowane z zapewnieniem rozdzielności funkcji? Tak. Szkolenie prowadzone jest przez trenerów, a do egzamin nie odbywa się w trakcie szkolenia, a podczas sesji egzaminacyjnej. W egzaminie nie uczestniczą osoby, które prowadziły szkolenie. pyt 3: Czy wydany certyfikat jest rozpoznawalny w danej branży, tzn.: czy otrzymał pozytywne rekomendacje od: pyt 3.1: co najmniej 5 pracodawców danej branży/sektorów lub Tak. Program DIMAQ Professional został opracowany przez branżę marketingu internetowego i jest rekomendowany przez firmy członkowskie IAB Polska. W załączeniu rekomendacje. Walidacja i Certyfikowanie: Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidację ZWIĄZEK PRACODAWCÓW BRANŻY INTERNETOWEJ INTERACTIVE ADVERTISING BUREAU POLSKA Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującego ZWIĄZEK PRACODAWCÓW BRANŻY INTERNETOWEJ INTERACTIVE ADVERTISING BUREAU POLSKA Podmiot prowadzący walidację nie jest zarejestrowany w BUR? Nie Podmiot certyfikujący nie jest zarejestrowany w BUR? Nie Podstawa prawna dla Podmiotów/kategorii Podmiotów uprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa |
||
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu | ZWIĄZEK PRACODAWCÓW BRANŻY INTERNETOWEJ INTERACTIVE ADVERTISING BUREAU POLSKA | ||
---|---|---|---|
Osoba do kontaktu | Paweł Gmurek | Telefon | +48 734 129 635 |
p.gmurek@iab.org.pl |
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia „Akademia e-marketingu DIMAQ” jest przygotowanie słuchaczy do prowadzenia działań w obszarze marketingu internetowego lub uzupełnienie wiedzy osób, które już wykonują ten zawód przez przekazanie informacji dotyczącej trendów, narzędzi, dobrych praktyk i przepisów prawa Polsce.
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
- posiada szeroki zasób wiedzy z zakresu marketingu online,
- potrafi nie tylko zastosować tę wiedzę w praktyce, ale również ma innowacyjne podejście do dziedziny, w której się specjalizuje,
- potrafi samodzielnie i w zespołach rozwiązywać problemy,
- potrafi komunikować się z osobami odpowiedzialnymi za różne funkcje w obszarze marketingu internetowego,
- zna terminy, definicje i dobre praktyki, co pozwoli na jasna komunikację z innymi podmiotami, w tym dostawcami usług
- wie się jak analizować dane, zdefiniować cele i grupę docelową kampanii oraz mierzyć jej skuteczność,
- zna efektywne metody promocji,
- opanował tajniki content marketingu i komunikacji w social mediach,
- wie się czym jest marketing mobilny i jak go wykorzystać w działaniach komunikacyjnych,
- zna podstawowe zapisy prawne, których marketer musi przestrzegać,
- dba o rozwój zawodowy,
- rozumie konieczność stałej aktualizacji wiedzy w dynamicznie zmieniającej się branży marketingu internetowego,
- ponosi odpowiedzialność za podejmowane decyzje zawodowe,
- ma umiejętność samokształcenia się, zna źródła wiedzy, potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu.
Kwalifikacja obejmuje takie obszary i specjalności jak: analityka, audio-video, brand advertising on-line, kontent marketing i reklama natywna, e-mail marketing, gry, podstawowe kompetencje marketingu on-line, mobile, performance marketing, SEM/SEO, social media/WOMM, strategia, usability. Osoba posiadająca kwalifikację DIMAQ Professional potrafi zaplanować (samodzielnie lub w zespole) w oparciu o najnowsze trendy na rynku mediów cyfrowych kampanię reklamową lub inne działania z zakresu marketingu online.
|