Kategorie usług
 
Menu

Pozyskiwanie klientów i organizacja sprzedaży - Trening profesjonalnej sprzedaży


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/22/15618/492278
Cena netto 2 000,00 zł Cena brutto 2 000,00 zł
Cena netto za godzinę 125,00 zł Cena brutto za godzinę 125,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-12-17 Termin zakończenia usługi 2019-12-18
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-22 Termin zakończenia rekrutacji 2019-12-16
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu SNH Magdalena Kaźmierczak - Polowczyk
Osoba do kontaktu Justyna Dziadkiewicz Telefon 693 553 318
E-mail snhkazmierczak@gmail.com
Cel usługi
Cel biznesowy
Klienci to najważniejszy kapitał każdej firmy. Aby stale się rozwijać i prawidłowo funkcjonować na rynku, firma musi pozyskiwać nowych klientów, jednocześnie dbając o relacje z dotychczasowymi. Poszukiwanie klientów, to pierwszy etap procesu sprzedaży, w którym kluczowa jest umiejętność nawiązania i budowania relacji z klientami. Rynek stale ewaluuje, zmiany dokonują się też na poziomie organizacji, dlatego tak ważne jest, aby handlowiec nadążał za tak dynamiczną sytuacją na rynku i w firmie, doskonaląc umiejętności pozyskiwania klientów. Celem warsztatów jest zbudowanie konkretnego planu przedsięwzięć dla uzyskania zaplanowanej ilości klientów, a co za tym idzie uzyskanie wzrostu sprzedaży i rozwoju przedsiębiorstwa, w kontekście przewagi konkurencyjnej i zwiększenia udziału w rynku przedsiębiorstw zajmujących się handlem dóbr użytkowych dla klienta indywidualnego.
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym jest przede wszystkim nabycie kompetencji związanych z praktyczną umiejętnością pozyskiwania nowych klientów oraz ich utrzymania jako zadowolonych i lojalnych nabywców towarów lub usług. Uczestnicy po zakończeniu usługi rozwojowej będą posiadali umiejętności dotyczące prowadzenia skutecznej sprzedaży, skutecznych rozmów handlowych i zamykania procesu sprzedaży, a także zapoznają się z zasadami stosowania technik wywierania wpływu społecznego. Po naszym szkoleniu uczestnik potrafić będzie wybrać grupę klientów docelowych i opracować metody skutecznego dotarcia do nich, a następnie przekształcania ich w lojalnych odbiorców produktów. Uczestnicy poznają też przyczyny utraty klientów, znaczenie nowych klientów w rozwoju sprzedaży, znaczenie obecnych klientów przy pozyskiwaniu nowych.


Drukuj do PDF