Kategorie usług
 
Menu

AKADEMIA MENADŻERA - Trening umiejętności menadżerskich


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/22/5005/491926
Cena netto 3 200,00 zł Cena brutto 3 936,00 zł
Cena netto za godzinę 78,05 zł Cena brutto za godzinę 96,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 41
Termin rozpoczęcia usługi 2020-02-03 Termin zakończenia usługi 2020-03-04
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-22 Termin zakończenia rekrutacji 2020-01-27
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES)
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Europejski Instytut Psychologii Biznesu C.M. Fryszkiewicz Sp. J.
Osoba do kontaktu Anna Żurawiecka Telefon 81 532 21 76
E-mail biuro@eipb.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
CEL AKADEMII MENADŻERA - doskonalenie praktycznych umiejętności zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem. PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFILI: • efektywnie zarządzać ludźmi w oparciu o nowoczesne techniki kierowania zespołem, • skutecznie motywować pracowników do efektywniejszej pracy, • tworzyć pozytywne relacje z pracownikami oraz rozwijać elastyczną i otwartą komunikację, sprzyjającą współdziałaniu, • skutecznie delegować zadania oraz radzić sobie z trudnościami podczas przekazywania zadań, • zbudować profesjonalny wizerunek swojej osoby podczas wystąpień publicznych, • przygotować i przeprowadzić efektywną rozmowę motywującą z pracownikiem, • radzić sobie z rozwiązywaniem konfliktów w zespole, • panować nad własnymi emocjami i wykorzystywać je do skuteczniejszego działania na polu zawodowym.


Drukuj do PDF