Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

Restaurator - Historia Prawdziwa


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/21/7543/491649
Cena netto 2 400,00 zł Cena brutto 2 400,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 40
Termin rozpoczęcia usługi 2019-11-28 Termin zakończenia usługi 2019-12-04
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-21 Termin zakończenia rekrutacji 2019-11-27
Maksymalna liczba uczestników 8
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Inne
Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Certes Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Anna Replińska Telefon
E-mail anna.replinska@certes.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności uczestników z zakresu obsługi kelnerskiej. Uczestnik pozna wizerunek zawodowy kelnera oraz jakie są wzorce tego zawodu. Będzie wiedział jak wygląda stanowisko pracy, jakie powinien mieć kwalifikacje oraz obowiązki. Będzie wiedział jak przygotować bufet, nakryć i udekorować stół oraz będzie znał sposoby serwowania. Będzie znał sprzęt gastronomiczny oraz ogólne informacje o potrawach i napojach. Będzie wiedział jak wygląda praca kelnera w restauracji. Będzie znał techniki obsługi klienta. Uczestnik będzie umiał prawidłowo identyfikować swoje potrzeby dalszego rozwoju oraz będzie umiał stosować zasady proaktywnej komunikacji z klientem. Będzie umiał wychodzić na przeciw oczekiwaniom klienta.
Drukuj do PDF