Kategorie usług
 
Menu

Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część II


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/20/5030/490674
Cena netto 1 490,00 zł Cena brutto 1 832,70 zł
Cena netto za godzinę 93,13 zł Cena brutto za godzinę 114,54
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-12-17 Termin zakończenia usługi 2019-12-18
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-20 Termin zakończenia rekrutacji 2019-12-16
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu VIDI Centrum Rozwoju Kadr Tomasz Kubicius
Osoba do kontaktu Beata Kubicius Telefon 32 470 11 75
E-mail szkolenia@superszkolenia.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Główny cel warsztatów to podniesienie umiejętności handlowych, aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych.
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu handlowca/ przedstawiciela handlowego lub uzupełnienie wiedzy handlowców wykonujących ten zawód. Uczestnik rozwija kompetencje komunikacji interpersonalnej. Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie: • znał metody efektywnych rozmów handlowych, • znał techniki analizy potrzeb klienta, • posiadł wiedzę jak budować relację handlowe, • znał techniki prezentacji oferty z prezentowaniem wartości dla klientami, • pozna techniki obalania obiekcji, • pozna techniki zamykania sprzedaży. Uczestnik dowie się jak: Obsługiwać klientów i kontrahentów Prowadzić sprzedaż Uczestnik rozwija kompetencje komunikacji interpersonalnej. Uczestnik podnosi swoje kompetencje związane z zawodem handlowca.
Drukuj do PDF