Kategorie usług
 
Menu

TRENING PROFESJONALNEJ REKRUTACJI


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/19/5005/490115
Cena netto 2 000,00 zł Cena brutto 2 460,00 zł
Cena netto za godzinę 166,67 zł Cena brutto za godzinę 205,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 12
Termin rozpoczęcia usługi 2020-01-30 Termin zakończenia usługi 2020-01-31
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-19 Termin zakończenia rekrutacji 2020-01-24
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES)
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Europejski Instytut Psychologii Biznesu C.M. Fryszkiewicz Sp. J.
Osoba do kontaktu Anna Żurawiecka Telefon 81 532 21 76
E-mail biuro@eipb.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie przeprowadzania profesjonalnych rozmów kwalifikacyjnych oraz poznają narzędzia służące do rekrutacji i selekcji pracowników. Zdobyta wiedza przyczyni się do podniesienia skuteczności procesu rekrutacji i trafniejszego doboru pracowników na konkretne stanowiska w przyszłości. PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFILI: praktycznie zaplanować i przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną,przygotować standardy i narzędzia, które będą stosować w praktyce podczas selekcji kandydatów, zadawać skuteczne pytania w celu weryfikacji danych przedstawionych w CV kandydata, podsumować informacje zebrane od kandydatów i dokonać ostatecznego wyboru pracownika spełniającego w największym stopniu oczekiwania pracodawcy i firmy, skutecznie radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas rozmowy kwalifikacyjnej.


Drukuj do PDF