Kategorie usług
 
Menu

Techniki neuroperswazji w sprzedaży


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/10/22/11660/475931
Cena netto 1 599,00 zł Cena brutto 1 599,00 zł
Cena netto za godzinę 199,88 zł Cena brutto za godzinę 199,88
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2019-10-27 Termin zakończenia usługi 2019-10-27
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-10-23 Termin zakończenia rekrutacji 2019-10-27
Maksymalna liczba uczestników 18
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu "PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "AQUAMANIA" MAGDALENA DĄBROWSKA”
Osoba do kontaktu Marta Siergiej Telefon +48608450707
E-mail marta@aquadiver.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest poznanie technik neuroperswazji w sprzedaży, nabycie umiejętności stosowania poznanych technik, sprawne posługiwanie się technikami argumentacji, manipulacji i perswazji, wdrożenie poznanych technik do pracy handlowców. Dzięki nowym umiejętnościom łatwo zmienisz perspektywę każdego rozmówcy i poprowadzisz go do celu nawet w przypadku obiekcji Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie: - Skutecznie przeprowadzał rozmowę neuroperswazyjną z klientem - Konsekwentny i ambitny w procesie rozmów handlowych - Potrafił argumentować swoje stanowisko, tak, żeby klient miał poczucie logiczności i zasadności przytaczanych argumentów - Potrafił kreować i wydobywć potrzeby klientów - Potrafił wpływać na decyzję klienta - Potrafił obronić warunki umowy jak i cenę KOMPETENCJE SPOŁECZNE - Rozwój kompetencji w zakresie wyceny swojej oferty oraz odpowiedniego przygotowania do prezentacji własnego asortymentu towarów lub usług przed klientem.Uczestnik szkolenia ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego podnoszenia swoich kompetencji, dąży do realizacji celów zawodowych oraz rozwinięcie metod rozwiązywania bieżących problemów zawodowych.
Drukuj do PDF