Kategorie usług
 
Menu

Doradztwo w stworzeniu unikalnej strategii marketingowej oraz działań promocyjnych na rynku polskim i europejskim.


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa doradcza
Podrodzaj usługi Doradztwo
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/10/21/31809/475458
Cena netto 3 060,00 zł Cena brutto 3 763,80 zł
Cena netto za godzinę 90,00 zł Cena brutto za godzinę 110,70
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 34
Termin rozpoczęcia usługi 2019-10-28 Termin zakończenia usługi 2019-11-04
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-10-21 Termin zakończenia rekrutacji 2019-10-27
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Nie
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu JANUSZ WALA ONLINE GROUP
Osoba do kontaktu Dorota Patraj Telefon 660541942
E-mail szkolenia@onlinegroup.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem usługi jest kompleksowe przygotowanie przedsiębiorstwa do działań promocyjnych, zarówno na rynku polskim jak i na arenie międzynarodowej. Przygotowanie firmy do wejścia na rynek wymaga podjęcia odpowiednich działań marketingowych, w tym m.in. stworzenia unikalnej strategii marketingowej i strategii komunikacji, stworzenia spójnych i wyróżniających się materiałów promocyjnych, prowadzenia kampanii reklamowych oraz profili w kanałach social media, a także udziału w targach branżowych. Wszystkie wymienione działania wymagają szerokiej wiedzy z zakresu marketingu, używane w przemyślany sposób są skutecznym narzędziem pozwalającym nawiązać szerokie kontakty z interesującą grupą docelową. Dlaczego warto posiadać strategię marketingową firmy? • plan marketingowy to narzędzie umożliwiające sprawne zarządzanie firmą, • pozwala na kontrolę postępów w drodze ku wytyczonym celom, • wyróżnić się na tle konkurencji i pozyskać wiernych klientów, • jest elementem budowania pozytywnego wizerunku marki i konkretnych oferowanych dóbr, • pozwala na znalezienie i wykorzystanie szans występujących na rynku. Profesjonalnie opracowana strategia to zwiększone szanse na sukces wizerunkowy i sprzedażowy! W ramach usługi przedsiębiorca zyska min. szeroką wiedzę z zakresu analizowania i tworzenia contentu marketingowego w poszczególnych kanałach dzięki czemu będzie mógł bardzo skutecznie wprowadzać swoje produkty na nowe rynki.
Drukuj do PDF