Kategorie usług
 
Menu

Sprzedaż i Komunikacja w Treningu Personalnym


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/10/10/28768/470580
Cena netto 490,00 zł Cena brutto 490,00 zł
Cena netto za godzinę 30,63 zł Cena brutto za godzinę 30,63
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-12-14 Termin zakończenia usługi 2019-12-15
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-10-11 Termin zakończenia rekrutacji 2019-12-13
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Centrum Kształcenia Kadr Sportowych Bartłomiej Cienciała
Osoba do kontaktu Iwona Kandora Telefon 793244744
E-mail marketing@ckks.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem kursu jest: - uczestnik dowie się jak kreować osobę Trenera Personalnego - jego markę, za pomocą jakich cech (strój, cechy, szkolenia, gadżety, wiedza) - w jakich źródłach promować skutecznie osobę Trenera Personalnego - nauczenie uczestnika jak skutecznie komunikować się za pomocą komunikacji werbalnej i niewerbalnej jak utrzymać klienta i jak pozyskiwać nowych - jak inwestować w rozwój Trenera, planowanie samorozwoju Celem kursu jest uzupełnienie wiedzy trenerów Personalnych i Instruktorów Fitness o kompetencje wpływające na podnoszenie sprzedaży ich usług za pomocą rozwoju komunikacji i podstaw marketingu.


Drukuj do PDF