Kategorie usług
 
Menu

Akademia Menadżera: Biznesowy dress code i savoir vivre


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/09/24/30533/461451
Cena netto 590,00 zł Cena brutto 725,70 zł
Cena netto za godzinę 73,75 zł Cena brutto za godzinę 90,71
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2019-11-26 Termin zakończenia usługi 2019-11-26
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-09-24 Termin zakończenia rekrutacji 2019-11-26
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Medycyna i uroda
Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat ISO 29990:2010 - Usługi edukacyjne dla potrzeb kształcenia pozaszkolnego i szkoleń – podstawowe wymagania dla dostawców usług
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Fundacja Edukacji Prawnej
Osoba do kontaktu Marta Klisowska Telefon 500720651
E-mail klisowska@edukacjaprawna.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Niniejsze szkolenie w przyjazny sposób przybliża standardy rządzące współczesnymi zasadami służbowego savoir vivre oraz zasady kreowania profesjonalnego wizerunku kobiety i mężczyzny w biznesie. Pozwala swobodnie poruszać się we wszystkich sytuacjach wymagających znajomości zasad dresscode i etykiety. Podczas zajęć omawiamy zasady ubierania się do pracy, na przyjęcia i spotkania biznesowe, wskazujemy jak odpowiednio dobrać strój do okazji i sylwetki, jak właściwie komponować kolory i dodatki. Podczas zajęć uczestnicy poznają jak potwierdzać własnym wizerunkiem profesjonalizm reprezentowanego przez siebie przedsiębiorstwa, zdobywają umiejętności świadomego wpływania na innych. W trakcie analizy rzeczywistych przykładów z praktyki biznesowej oraz pracy z trenerem, otrzymują wiedzę jak unikać trudnych sytuacji w kontaktach towarzyskich.
Cel edukacyjny
Uczestnicy nabędą umiejętności: - eleganckiego kontaktu z kontrahentami, - zawierania znajomości biznesowych, - prowadzenia konwersacji, - godnego reprezentowania siebie i instytucji, - swobodnego poruszania się podczas spotkań biznesowych. Uczestnicy pozyskają wiedzę z zakresu: - zasad obowiązujących w świecie biznesowego stroju, - świadomego budowania osobistego autorytetu i profesjonalnego wizerunku. Uczestnicy osiągną następujące kompetencje społeczne po zakończeniu udziału w usłudze: - pewność siebie, - świadomość własnych mocnych stron, - zdolności komunikacyjne, - umiejętność analizy zasobów wiedzy i szukania rozwiązań, - chęci do dalszej nauki i samodoskonalenia.


Drukuj do PDF