Kategorie usług
 
Menu

Sprzedaż oparta na relacjach


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/09/21/23773/459811
Cena netto 1 620,00 zł Cena brutto 1 620,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 27
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-27 Termin zakończenia usługi 2019-09-29
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-09-22 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-27
Maksymalna liczba uczestników 25
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Business M Center Monika Kowalik
Osoba do kontaktu Monika Zalewska Telefon 509-724-219
E-mail biuro@businessmcenter.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności z obszaru działania systemu rozwiązań z szeroko rozumianej efektywności w sprzedaży, najwyższego stopnia komunikacji z używaniem języka korzyści oraz umiejętności negocjacyjnych. Uczestnik nauczy się rozpoznawać i wdrażać podstawy języków komunikacji (metaprogramy), będziemy obalać mit trudnego Klienta, rozpoznawać i wdrażać podstawy dopasowania (systemy reprezentacji). Celem szkolenia jest również udoskonalanie umiejętność zadawania precyzyjnych pytań - które pozwalają rozpoznać potrzeby Klienta i szybciej uzyskać pożądane rezultaty. Szkolenie ma też na celu nabycie umiejętności samokształcenia, zrozumienia znaczenia komunikacji interpersonalnej oraz nabycie wiedzy, jak prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu.
Drukuj do PDF