Kategorie usług
 
Menu

Komunikacja interpersonalna i autoprezentacja. Recepta na sukces w branży beauty: marketing, komunikacja i higiena pracy.


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/29/5220/448265
Cena netto 899,00 zł Cena brutto 899,00 zł
Cena netto za godzinę 56,19 zł Cena brutto za godzinę 56,19
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-10-26 Termin zakończenia usługi 2019-10-27
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-09-07 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-30
Maksymalna liczba uczestników 25
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Akt prawny:
posiada akredytację w zakresie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, o której mowa w art. 68b ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 oraz z 2016 r. poz. 35, 64, 195,668 i 1010)
Zakres tematyczny komunikacja interpersonalna i autoprezentacja
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Centrum Edukacyjne Progress Barbara Łatka
Osoba do kontaktu Barbara Łatka Telefon 508 302 749
E-mail biuro@progress-ce.edu.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przekazanie osobom świadczącym usługi kosmetyczne wiedzy zwiększającej ich konkurencyjność w dynamicznie rozwijającej się branży beauty. Aby zaistnieć i utrzymać się na tym rynku, poza wysokiej jakości usługą niezbędne są także umiejętności marketingowe, komunikacyjne oraz aktywna obecność w internecie. Uczestniczki szkolenia uzyskają wiedzę o tym, jak wyróżnić się na tle konkurencji, pozyskać i utrzymać klienta oraz z sukcesem prowadzić gabinet kosmetyczny. W programie przewidziane są też istotne z perspektywy klienta kwestie bezpieczeństwa i higieny podczas wykonywania zabiegów, a także pokaz prawidłowego korzystania z przyrządów kosmetycznych.
Drukuj do PDF