Kategorie usług
 
Menu

vSphere: Troubleshooting Workshop [V6] (VCP6-DCV)


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/25/10423/446279
Cena netto 8 500,00 zł Cena brutto 10 455,00 zł
Cena netto za godzinę 242,86 zł Cena brutto za godzinę 298,71
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 35
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-30 Termin zakończenia usługi 2019-10-04
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-25 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-25
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Vavatech Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Osoba do kontaktu Damian Zalewski Telefon +48 22 845 09 70
E-mail szkolenia@vavatech.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
  • Use vSphere Web Client, the command-line interface, and logs to diagnose and resolve problems in the vSphere environment
  • Introduce troubleshooting principals and procedures
  • Troubleshoot network
Cel edukacyjny
ing issues and recover from them Analyze storage failure scenarios and resolve the issues Troubleshoot vSphere cluster failure scenarios and analyze possible causes Diagnose common VMware vSphere® High Availa


Drukuj do PDF