Kategorie usług
 
Menu

Komunikacja i skuteczna współpraca w zespole


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/23/28167/446103
Cena netto 2 500,00 zł Cena brutto 2 500,00 zł
Cena netto za godzinę 156,25 zł Cena brutto za godzinę 156,25
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-05 Termin zakończenia usługi 2019-09-06
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-23 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-05
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu College Medyczny Adrian Lipa
Osoba do kontaktu Agnieszka Komisarczyk Telefon 534083267
E-mail a.komisarczyk@college-med.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności i elastyczności komunikacyjnej ukierunkowanej na osiąganie porozumienia w zespole osiągając przy tym zamierzone cele, optymalne pod względem korzyści dla firmy. Ponadto szkolenie umożliwi wypracowanie umiejętności współpracy w zespole opartej na efektywnej komunikacji i zrozumieniu jakości oraz znaczenia pracy zespołowej. Dzięki szkoleniu Uczestnik nabędzie wiedzę w zakresie: - podstawowych zasad komunikacji interpersonalnej - typów zachowań - efektywnego prowadzenia rozmów Uczestnik nabędzie umiejętności w zakresie: - dobierania odpowiednich sposobów komunikacji do sytuacji - stosowania w praktyce zasad skutecznej i efektywnej pracy - aktywnego słuchania Uczestnik nabędzie kompetencje w zakresie: - identyfikowania błędów w komunikacji - właściwego interpretowania komunikatów niewerbalnych
Drukuj do PDF