Kategorie usług
 
Menu

Szkolenie barmańskie - podstawy


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/23/21358/445894
Cena netto 3 750,00 zł Cena brutto 3 750,00 zł
Cena netto za godzinę 187,50 zł Cena brutto za godzinę 187,50
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 20
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-08 Termin zakończenia usługi 2019-09-11
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-23 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-08
Maksymalna liczba uczestników 25
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu INFORNET.EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Osoba do kontaktu Dominika Cicharska Telefon 782051512
E-mail dominika@szkoleniaunijne.eu
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zaprezentowanie oraz przybliżenie charakterystyki zawodu barmana. Uczestnicy podczas szkolenia poznają nazewnictwo oraz sprzęt barmański, dzięki któremu sami sporządzą drinki oraz koktajle. Nauczą się organizacji pracy za barem zgodnie z zasadami BHP. Zapoznają się z nazewnictwem napoi alkoholowych jak i bezalkoholowych. Poznają teoretyczną oraz praktyczną wiedzę z metod przygotowania drinków. Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z podstawowymi sposobami dekoracji szkła oraz wykonania dekoracji z owoców – garnish. Uczestnicy po odbytej usłudze zdobędą zarówno wiedzę jak i umiejętności związane z podstawowymi pojęciami z branży barmańskiej. Uczestnik uzyska również kompetencje społeczne takie jak: samoświadomość emocjonalną, opanowanie, zdolność koncentracji, efektywność działania oraz asertywność.
Drukuj do PDF