Kategorie usług
 
Menu

Skuteczny proces sprzedaży w pracy z klientem B2B


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/22/13736/445524
Cena netto 3 950,00 zł Cena brutto 3 950,00 zł
Cena netto za godzinę 246,88 zł Cena brutto za godzinę 246,88
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-08-31 Termin zakończenia usługi 2019-09-01
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-22 Termin zakończenia rekrutacji 2019-08-30
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu CENTRUM SZKOLENIOWO DORADCZE JACEK DANIEL
Osoba do kontaktu Jacek Daniel Telefon 533933289
E-mail csd@onet.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest: W zakresie wiedzy: zdobycie wiedzy z zakresu efektywnej pracy w zawodzie handlowca, poprzez poznanie procesu, metod i narzędzi na każdym etapie sprzedaży B2B. Nabędzie umiejętność najczęściej stosowanych strategii i taktyk negocjacyjnych, wraz z przygotowaniem planów sprzedaży. Zdobycie wiedzy z zakresu prospectingu-B2B. Posiądzie wiedzę w kontroli procesu sprzedaży poprzez sporządzanie notatek, potwierdzeń, ustaleń. W zakresie umiejętności: zdobycie niezbędnej umiejętności w zawodzie profesjonalnego handlowca na rynku B2B. Posiądzie umiejętność zastosowania metod i strategii na każdym etapie sprzedaży B2B. Umiejętnie będzie umiał stosować strategie i taktyki negocjacyjne, w oparciu o przygotowane plany sprzedaży. Uczestnik nauczy się umiejętnie kontrolować proces sprzedaży przy sporządzaniu notatek, potwierdzeń i ustaleń. W zakresie kompetencji: zdobycie kompetencji w zakresie efektywnego prowadzenia spotkań i rozmów handlowych z klientem biznesowym, a także dopasowania swojego stylu zachowania i rozmowy do stylu partnera biznesowego. Nabędzie umiejętność posługiwania się i stosowania perswazji emocjonalnej w sytuacjach konfrontujących. Nabędzie umiejętność w dystansowaniu się od negatywnych emocji.
Drukuj do PDF