Kategorie usług
 
Menu

58 Edycja Szkoły Trenerów Biznesu - Narzędzia


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/20/10787/444663
Cena netto 4 900,00 zł Cena brutto 6 027,00 zł
Cena netto za godzinę 54,44 zł Cena brutto za godzinę 66,97
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 90
Termin rozpoczęcia usługi 2019-11-30 Termin zakończenia usługi 2020-03-15
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-21 Termin zakończenia rekrutacji 2019-11-22
Maksymalna liczba uczestników 16
Kategoria główna KU -
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu MODERATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Osoba do kontaktu Paweł Gąsowski Telefon +48 728 963 417
E-mail moderator@moderator.edu.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Podczas cyklu sześciu dwudniowych zjazdów celem jest: • zdobycie umiejętności prawidłowego stawiania celów szkoleniowych • zdobycie umiejętności wpływania na postawy uczestników szkoleń • zdobycie umiejętności prowadzenia dyskusji zogniskowanej • zdobycie umiejętności badania potrzeb szkoleniowych w organizacji • poznanie zasad tworzenie materiałów szkoleniowych • uwrażliwienie na problemy etyczne związane z prowadzeniem szkoleń • zdobycie umiejętności nawiązywania kontaktu z grupą szkoleniową • zdobycie wiedzy na temat rzeczywistych procesów grupowych • zdobycie umiejętności kontroli nad relacją z grupą • zdobycie umiejętności prawidłowego prowadzenia ćwiczeń szkoleniowych • zdobycie umiejętności konstruowania i prowadzenia szkolenia metodą analizy przypadku • zdobycie wiedzy na temat konstrukcji gier szkoleniowych • podniesienie kompetencji dotyczących przygotowania i prowadzenia mini-wykładu szkoleniowego • zdobycie wiedzy na temat adekwatnego zastosowania poszczególnych procedur w ramach odgrywania ról • poznanie zasad tworzenia symulacji wykorzystywanej w trakcie szkolenia • zdobycie umiejętności stosowania metody paradoksu • zdobycie umiejętności przygotowania samodzielnego programu szkoleniowego • zdobycie wiedzy na temat sposobów pomiaru efektywności szkoleń • zdobycie wiedzy na temat przyczyn trudnych sytuacji szkoleniowych • opanowanie sposobów reakcji trenera w trudnych sytuacjach szkoleniowych • poznanie sposobów zachowania trenera w sytuacjach konfliktowych


Drukuj do PDF