Kategorie usług
 
Menu

Profesjonalna obsługa Social Media pod kątem aktualnych trendów i algorytmów


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/14/25838/443205
Cena netto 6 250,00 zł Cena brutto 6 250,00 zł
Cena netto za godzinę 297,62 zł Cena brutto za godzinę 297,62
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 21
Termin rozpoczęcia usługi 2019-08-23 Termin zakończenia usługi 2019-08-25
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-15 Termin zakończenia rekrutacji 2019-08-23
Maksymalna liczba uczestników 21
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Informatyka i telekomunikacja
Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Centrum "Mentoris" Mateusz Prucnal
Osoba do kontaktu Karolina Gierczak Telefon +48 609 911 532
E-mail k.gierczak@centrummentoris.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przekazanie kursantom praktycznej wiedzy z zakresu budowania wizerunku przedsiębiorstwa i marki osobistej. Podczas szkolenia zostaną zaznajomieni z danymi statystycznymi oraz dowiedzą się, w jaki sposób przeprowadzić analizę kampanii. Uczestnicy poznają techniki prowadzenia skutecznego profilu. Nauczą się stosowania zasad funkcjonowania algorytmów na różnych platformach społecznościowych oraz posiądą umiejętności prowadzenia kampanii reklamowych. Podczas szkolenia zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania i optymalizowania profilu w Internecie. Kursanci ukończą szkolenie bogatsi o umiejętności budowania wizerunku przedsiębiorstwa oraz marki osobistej w oparciu o zdobytą wiedzę i kompetencje oraz o zdolności dokonywania poprawnej oceny efektów swojej pracy.


Drukuj do PDF