Kategorie usług
 
Menu

NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY, JAKO NARZĘDZIA BUDOWANIA TRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM.


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/07/29/21381/436183
Cena netto 2 560,00 zł Cena brutto 2 560,00 zł
Cena netto za godzinę 160,00 zł Cena brutto za godzinę 160,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-10-17 Termin zakończenia usługi 2019-10-18
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-07-29 Termin zakończenia rekrutacji 2019-10-16
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Maritime Consulting Poland Dariusz Kowalski
Osoba do kontaktu Łukasz Korczak Telefon +48668075940
E-mail biuro@4yachts.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Wiedza: uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu nowoczesnych technik sprzedaży, schematu radzenia sobie z obiekcjami klienta, dobieraniem odpowiedniej komunikacji do określonego klienta jak również wiedzę z zakresu identyfikowania motywów zakupowych klienta. Umiejętności – dzięki warsztatowemu charakterowi szkolenia, uczestnik będzie mógł zastosować zdobytą wiedzę w praktyce (scenki sprzedażowe, rozmowy z klientami przez telefon), dyskusja w grupie i feedback pomoże zlikwidować błędy w rozmowach z klientem i pomoże poprawić je budując pozytywne zachowania.


Drukuj do PDF