Kategorie usług
 
Menu

PRAKTYCZNE NARZĘDZIA SKUTECZNEGO MENADŻERA.


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/07/29/21381/436178
Cena netto 2 560,00 zł Cena brutto 2 560,00 zł
Cena netto za godzinę 160,00 zł Cena brutto za godzinę 160,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-12 Termin zakończenia usługi 2019-09-13
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-07-29 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-11
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Maritime Consulting Poland Dariusz Kowalski
Osoba do kontaktu Łukasz Korczak Telefon +48668075940
E-mail biuro@4yachts.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Praktyk z doświadczeniem korporacyjnym, biznesmen zaprezentuje w jaki sposób zarządzanie oparte na wartościach i szacunku do drugiego człowieka przekłada się na długofalowe, zrównoważone relacje oraz rozwój członków organizacji połączony z efektem, jakim jest wysoka rentowność prowadzonej działalności. Praktyczne warsztaty oraz odpowiedzi na pytania grupy pracowników i konsultacje z trenerem, a także nauka obsługi przekazanych narzędzi do pracy w grupie sprawią, że będzie warto i łatwiej wdrożyć program szkolenia w swoją codzienność.
Cel edukacyjny
Wiedza: uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu rekrutowania pracownika, ustalania celów, zlecania i delegowania zadań, zarządzania sytuacyjnego, udzielania informacji zwrotnej, technik uczenia innych, budowania systemu nagród i kar, wprowadzania pracownika na stanowisko pracy, budowania procedur zwalniania pracownika, elementy budowania odpowiedzialnego zespołu. Umiejętności – dzięki warsztatowemu charakterowi szkolenia, uczestnik będzie mógł zastosować zdobytą wiedzę w praktyce (scenki menadżerskie, rozmowy z pracownikami), dyskusja w grupie i feedback pomoże zlikwidować błędy w pracy menadżerskiej i pomoże poprawić je budując pozytywne zachowania.
Drukuj do PDF