Kategorie usług
 
Menu

OBSŁUGA KLIENTA W GABINETACH KOSMETYCZNO-LEKARSKICH II


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/07/11/17300/428210
Cena netto 600,00 zł Cena brutto 600,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 10
Termin rozpoczęcia usługi 2019-07-16 Termin zakończenia usługi 2019-07-16
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-07-11 Termin zakończenia rekrutacji 2019-07-15
Maksymalna liczba uczestników 14
Kategoria główna KU Finanse i bankowość
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Medycyna i uroda
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu EDUMED Jerzy Niewiński
Osoba do kontaktu Jerzy Niewiński Telefon +48 501686866
E-mail biuro.edumed@gmail.com
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik po szkoleniu nabędzie: WIEDZĘ: - będzie wiedział jak poradzić sobie z trudnym pacjentem  - pozna metody badania potrzeb klienta,   - będzie wiedział jak prawidłowo przeprowadzić rozmowę z pacjentem  UMIEJĘTNOŚCI: - będzie potrafił zmniejszyć frustracje i uczucie bezsilności - będzie potrafił umiejętnie zwiększać efektywność i komfort pracy KOMPETENCJE SPOŁECZNE: -będzie potrafił świadomie zarządzać sobą w kontakcie z pacjentem
Drukuj do PDF