Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.
Informujemy o możliwości niekwalifikowanych wydatków w związku z brakiem uzupełnienia wymaganych pól.

Profesjonalna obsługa gości (rola kelnera, barmana oraz menadżera restauracji)


Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Podmiot nie wypełnił wszystkich wymaganych danych
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/06/13/5071/414366
Cena netto 2 600,00 zł Cena brutto 2 600,00 zł
Cena netto za godzinę 144,44 zł Cena brutto za godzinę 144,44
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 18
Termin rozpoczęcia usługi 2019-07-23 Termin zakończenia usługi 2019-08-06
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-06-13 Termin zakończenia rekrutacji 2019-07-12
Maksymalna liczba uczestników 5
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu LECHAA CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Osoba do kontaktu Ewelina Przyczyna Telefon 690 855 657
E-mail e.przyczyna@lechaa.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie: obsługi gości dzięki pracy kelnera, barmana i menadżera. Uczestnik szkolenia zna i potrafi: - stosować europejskie style nakrywania do stołu (styl rosyjski, anglosaski, francuski) - obsługiwać gości zgodnie z wytyczonymi zasadami, kulturą oraz standardami - stosować sugestywne techniki sprzedaży oraz psychologiczne aspekty obsługi gości - zapoznać gościa z kartą menu i doradzić w odpowiednim wyborze dania - w profesjonalny sposób zaprezentować się w roli kelnera/ barmana/ menadżera - zadbać o potrzeby gościa - wykorzystać w pracy zasady etyki zawodowej, - zorganizować pracę własną we współpracy z zespołem - efektownie zaprezentować ofertę napojów mieszanych i dobrać je zgodnie z potrzebami gościa - zadbać o profesjonalny wystrój i wygląd baru - wykorzystać współczesne trendy barmańskie - efektywnie zarządzać współpracownikami - przygotować zachęcającą ofertę dla gości - przeprowadzić skuteczny marketing i promocję oferty obiektu - radzić sobie w sytuacji reklamacji i zażaleń
Drukuj do PDF