Kategorie usług
 
Menu

Egzamin TOEIC Listening & Reading - Kierunek Kariera Zawodowa - sesja listopadowa 2019


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Egzamin
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/06/07/13528/411844
Cena netto 525,00 zł Cena brutto 525,00 zł
Cena netto za godzinę 175,00 zł Cena brutto za godzinę 175,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 3
Termin rozpoczęcia usługi 2019-11-16 Termin zakończenia usługi 2019-11-16
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-06-07 Termin zakończenia rekrutacji 2019-11-04
Maksymalna liczba uczestników 3
Kategoria główna KU Języki
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES)
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu EVEREST Krzysztof Nowiński
Osoba do kontaktu Natalia Florczyk Telefon +48 12 260 54 00
E-mail szkolenia@everest.edu.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
TOEIC® mierzy kompetencje językowe na poziomach od A1 do C2, moduł Listening & Reading egzaminu pisemnego skupia się na testowaniu rozumienia ze słuchu oraz rozumienia tekstu czytanego. Jest to obecnie najczęściej zdawany test z języka angielskiego w środowisku pracy. Celem usługi jest potwierdzenie kompetencji językowych w zakresie języka angielskiego (w zakresie czytania, pisania i słuchania). W zakresie wiedzy usługa sprawdza poziom wiedzy uczestników wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego w zakresie czytania i słuchania. W zakresie umiejętności usługa sprawdza na jakim poziomie uczestnik potrafi posługiwać się językiem angielskim. W zakresie kompetencji społecznych usługa sprawdza w jakim stopniu uczestnik wykorzystał umiejętność podejmowania działań prowadzących do dalszego rozwijania kompetencji językowych.


Drukuj do PDF