Kategorie usług
 
Menu

Angielski biznesowy B1 - Kierunek Kariera Zawodowa - 100 godz - wt/czw 7:30-9:00


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/05/31/13528/408792
Cena netto 4 500,00 zł Cena brutto 4 500,00 zł
Cena netto za godzinę 45,00 zł Cena brutto za godzinę 45,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 100
Termin rozpoczęcia usługi 2019-06-21 Termin zakończenia usługi 2019-10-29
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-05-31 Termin zakończenia rekrutacji 2019-06-21
Maksymalna liczba uczestników 3
Kategoria główna KU Języki
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES)
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu EVEREST Krzysztof Nowiński
Osoba do kontaktu Natalia Florczyk Telefon +48 12 260 54 00
E-mail szkolenia@everest.edu.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem usługi jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka angielskiego biznesowego w takich obszarach jak korespondencja mailowa, rozmowy telefoniczne, prezentacje, spotkania biznesowe,nieformalne spotkania, podróże służbowe, kampanie reklamowe). Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które ukończyły kurs na poziomie A2. Wiedza: zdobycie wiedzy z zakresu prowadzenia biznesowych rozmów telefonicznych, korespondencji mailowej; przygotowywania prezentacji w języku angielskimi prowadzenia spotkań biznesowych, organizowania podróży służbowej, dyskutowania o kampaniach reklamowych, podsumowania raportów finansowych, przeprowadzania rozmowy dot. zatrudnienia na poziomie B1. Umiejętności: praktyczne zastosowanie kluczowych wyrażeń stosowanych w zawodowej korespondencji mailowej i konwersacji telefonicznej, praktyczne przygotowanie prezentacji w j. angielskim, przygotowanie raportu finansowego; kompetencje: przełamanie bariery językowej w środowisku biznesowym, skuteczne komunikowanie się w języku angielskim na poziomie B1 z uwzględnieniem specyficznych cech kultury korespondencji mailowej i rozmów telefonicznych, etyki biznesowej.
Drukuj do PDF