Kategorie usług
 
Menu

Doskonała konsultacja i wizyta stomatologiczna


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/05/26/8106/406428
Cena netto 2 990,00 zł Cena brutto 2 990,00 zł
Cena netto za godzinę 166,11 zł Cena brutto za godzinę 166,11
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 18
Termin rozpoczęcia usługi 2019-10-10 Termin zakończenia usługi 2019-10-11
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-05-26 Termin zakończenia rekrutacji 2019-10-02
Maksymalna liczba uczestników 16
Kategoria główna KU Medycyna i uroda
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu DORADKOM Dorota Jaworska
Osoba do kontaktu Dorota Jaworska Telefon +48 606 498 770
E-mail biuro@doradkom.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Kurs systematyzuje standardy przeprowadzenia doskonałej wizyty oraz konsultacji pierwszorazowej. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji z pacjentem oraz w zespole stomatologicznym. Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta i jego satysfakcji z leczenia. Każdy lekarz po tym kursie będzie potrafił: • Idealnie przeprowadzić kolejność wizyty – 5 kroków Doskonałej Konsultacji Pierwszorazowej • Optymalnie podzielić role w zespole – co i kiedy mówi i robi lekarz? a co asysta? • Profesjonalnie budować autorytet i poznawać oczekiwania Pacjenta • Przedstawić problem stomatologiczny, aby Pacjent był zmotywowany do rozpoczęcia leczenia • Skutecznie prezentować plan leczenia, aby Pacjent go rozumiał i zaakceptował • Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model skoncentrowania na rozwiązaniach
Drukuj do PDF