Kategorie usług
 
Menu

Przejmowanie klientów firm konkurencyjnych


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/05/26/20275/406414
Cena netto 5 999,00 zł Cena brutto 5 999,00 zł
Cena netto za godzinę 149,98 zł Cena brutto za godzinę 149,98
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 40
Termin rozpoczęcia usługi 2019-06-08 Termin zakończenia usługi 2019-06-11
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-05-26 Termin zakończenia rekrutacji 2019-06-09
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości TGLS Quality Alliance
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu COCO DI MIRELL LOGISTIQUE SP. Z O. O.
Osoba do kontaktu Katarzyna Maj Telefon 517215537
E-mail szkolenia@zeslaska.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem biznesowym uczestnika instytucjonalnego jest zwiększenie obrotów ze sprzedaży o 2% w ciągu trzech miesięcy od zakończenia szkolenia w odniesieniu do tego samego miesiąca rok wcześniej. Ponadto celem przedsiębiorcy jest wprowadzenie nowych standardów sprzedażowych nastawionych na pozyskanie min. 10 klientów firm konkurencyjnych działających na tym samym rynku w okresie do 3 miesięcy po zakończonym procesie szkoleniowym.
Cel edukacyjny
Cel edukacyjny Celem edukacyjnym szkolenia „Przejmowanie klientów firm konkurencyjnych" jest przygotowanie uczestników do procesu pozyskania klientów korzystających z usług i produktów firm konkurencyjnych. Dzięki wiedzy trenera oraz warsztatowej formie szkolenia uczestnicy nauczą się w jaki sposób zbudować przewagę konkurencyjną firmy i przejąć klienta konkurencji w oparciu o szczegółową analizę poczynań firm działających na podobnym rynku. Uczestnik pozna techniki budowania tzw. „fundamentów" ułatwiających przekonywanie klientów do oferty w oparciu o strukturę właściwego argumentu. Dodatkowo uczestnicy nauczą się budować skuteczny komunikat do klienta konkurencji oraz przygotują się do prowadzenia rozmów handlowych z klientami konkurencji w oparciu o analizę ich potrzeb. Uczestnicy szkolenia nauczą się wyciągać wnioski, rozwiną umiejętność perswazji oraz umiejętność radzenia sobie z ograniczającymi przekonaniami podczas przejmowania klientów. Dodatkowo uczestnicy nabędą wiedzę dotyczącą zasad prowadzenia działań sprzedażowych wykorzystywanych wobec klientów konkurencji oraz nauczą się budowania postaw w jaki sposób skutecznie przejmować klientów w tym odróżniać etyczne i bardziej skuteczne metody od krótko działających oraz manipulacyjnych.
Drukuj do PDF