Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

Profesjonalna obsługa pacjenta - MAŁOPOLSKIE BONY ROZWOJOWE


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/05/22/39991/405107
Cena netto 720,00 zł Cena brutto 885,60 zł
Cena netto za godzinę 45,00 zł Cena brutto za godzinę 55,35
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-06-10 Termin zakończenia usługi 2019-06-11
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-05-22 Termin zakończenia rekrutacji 2019-06-08
Maksymalna liczba uczestników 14
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu ELIZA ATANASOW ASSETS
Osoba do kontaktu Eliza Atanasow Telefon 574 862 866
E-mail biuro@assetsszkolenia.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Rozwój wśród pracowników służby zdrowia świadomości rynkowych aspektów świadczenia usług medycznych. Zrozumienie roli obsługi pacjenta na współczesnym rynku usług medycznych. Nabycie wiedzy i zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi. Koncentracja na sposobie obsługi jako jednym z kluczowych czynników budujących zadowolenie pacjenta. Satysfakcja pacjenta ze sposobu w jaki pracownicy podchodzą do człowieka. Budowanie wizerunku placówki medycznej jako kompetentnej i godnej polecenia. Miejsca przyjaznego, gdzie niesieniu pomocy towarzyszy szczególny sposób traktowania pacjenta.
Drukuj do PDF