Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

MD-101: Modern Desktop Administrator Part 2


Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/04/25/10100/382670
Cena netto 3 600,00 zł Cena brutto 4 428,00 zł
Cena netto za godzinę 102,86 zł Cena brutto za godzinę 126,51
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 35
Termin rozpoczęcia usługi 2019-12-16 Termin zakończenia usługi 2019-12-20
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-04-25 Termin zakończenia rekrutacji 2019-12-16
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Kategorie dodatkowe KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES)
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Compendium - Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.
Osoba do kontaktu Michał Dobrzański Telefon 12 29 84 777
E-mail michal.dobrzanski@compendium.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie MD-101: Modern Desktop Administrator Part 2 składa się z następujących modułów: MD-101T01 - Deploying the Modern Desktop, MD-101T02 - Managing Modern Desktops and Devices, MD-101T03 - Protecting Modern Desktops and Devices. Szkolenie skierowane jest do MDA odpowiedzialnych za wdrażanie, konfigurację, zabezpieczanie, zarządzanie i monitorowanie urządzeń i aplikacji klienckich w środowisku przedsiębiorstwa. Dodatkowo także zarządzanie tożsamością, dostępem, zasadami, aktualizacjami i aplikacjami.
Drukuj do PDF