Kategorie usług
 
Menu

Profesjonalna obsługa klienta i negocjacje w biznesie


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/04/15/30758/371017
Cena netto 960,00 zł Cena brutto 960,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-06-25 Termin zakończenia usługi 2019-06-26
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-04-16 Termin zakończenia rekrutacji 2019-06-25
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Rentierzy.FM Adam Abramczuk
Osoba do kontaktu Adam Abramczuk Telefon 727930045
E-mail szkolenia@abramczuk.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zbudowanie motywacji uczestników do doskonalenia sposobu obsługiwania Klientów, poznanie zasad i kluczowych elementów obsługi Klienta oraz podniesienie kompetencji uczestników. Uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności jak utrzymać klienta w firmie. W drugiej części szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i praktyczne umiejętności prowadzenia negocjacji, ze szczególnym uwzględnieniem technik budowania kontaktu, przełamywania oporu i wywierania wpływu.


Drukuj do PDF