Kategorie usług
 
Menu

MS Project 2019 - Planowanie harmonogramów i kontrola realizacji projektu


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/03/28/8397/350914
Cena netto 1 950,00 zł Cena brutto 2 398,50 zł
Cena netto za godzinę 92,86 zł Cena brutto za godzinę 114,21
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 21
Termin rozpoczęcia usługi 2019-05-13 Termin zakończenia usługi 2019-05-15
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-03-28 Termin zakończenia rekrutacji 2019-05-06
Maksymalna liczba uczestników 16
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Altkom Akademia S.A.
Osoba do kontaktu Izabela Fiedorek Telefon 801 25 85 66
E-mail szkolenia@altkom.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu tworzenia harmonogramów projektów oraz definiowania zasobów potrzebnych do realizacji projektu. Na szkoleniu uczestnik: nabędzie umiejętności niezbędne do prowadzenia kilku projektów, jak również będzie wiedział jak przydzielać zadania i wykorzystywać zasoby w projektach, będzie umiał kontrolować koszty związane z projektem, będzie wiedział na co zwracać szczególną uwagę (koszt projektu, koszty zadań, koszty zasobów), będzie umiał tworzyć własne tabele i raporty, będzie posiadał umiejętność pracowania z kilkoma projektami, nabędzie umiejętność śledzenia postępu prac w projekcie w celu szybkiego reagowania na nieprawidłowości w ich realizacji. Uczestnik zdobędzie kompetencje, dzięki którym będzie gotów do samodzielnego poszukiwania rozwiązań podnoszących jakość realizowanych przez siebie zadań oraz zwiększających ich efektywność. Uczestnik będzie potrafił prawidłowo dokonywać oceny jakości dostarczanych przez siebie produktów i usług w aspekcie merytorycznym.
Drukuj do PDF