Kategorie usług
 
Menu

Skuteczny menedżer


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/03/14/7405/337175
Cena netto 1 486,00 zł Cena brutto 1 486,00 zł
Cena netto za godzinę 61,92 zł Cena brutto za godzinę 61,92
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 24
Termin rozpoczęcia usługi 2019-06-03 Termin zakończenia usługi 2019-06-05
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-03-14 Termin zakończenia rekrutacji 2019-05-31
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Akt prawny:
posiada uprawnienia do świadczenia usług rozwojowych prowadzących do zdobycia lub potwierdzenia kwalifikacji nadawanych po ukończeniu kursów dokształcających i szkoleń, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym
Zakres tematyczny Szkolenia w WSB w Szczecinie z zakresu: Ekonomia i Finanse, Bankowość, Prawo i podatki, Zarządzanie, Zarządzanie Kadrami, Sprzedaż i Obsługa Klienta, Trening dla Trenerów
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Osoba do kontaktu Mariusz Szydłowski Telefon +48 728 414 764
E-mail mariusz.szydlowski@wsb.poznan.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności motywowania pracowników i zwiększania efektywności ich pracy. Uczestnik szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu m.in. podstawowych zasad procesu komunikowania się oraz znaczenia komunikacji niewerbalnej. Będzie potrafił m.in. konstruować konstruktywne informacje zwrotne oraz budować własny wizerunek i autorytet w zespole. Uczestnik w aspekcie kompetencji społecznych będzie potrafił przyjąć rolę lidera w kształtowaniu kompetencji społecznych swoich podopiecznych.
Drukuj do PDF