Kategorie usług
 
Menu

Facebook PRO - warsztaty PREMIUM z Piotrem Chmielewskim Social Media Now


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/02/19/14378/312098
Cena netto 3 500,00 zł Cena brutto 3 500,00 zł
Cena netto za godzinę 500,00 zł Cena brutto za godzinę 500,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 7
Termin rozpoczęcia usługi 2019-05-17 Termin zakończenia usługi 2019-05-17
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-02-20 Termin zakończenia rekrutacji 2019-05-16
Maksymalna liczba uczestników 5
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU
Osoba do kontaktu Małgorzata Stec Telefon 178700555
E-mail biuro@podkarpackafundacjarozwoju.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest doszlifowanie posiadanych umiejętności skutecznego i zaawansowanego wykorzystania Facebooka i Instagrama w marketingu oraz uzupełnienie wiedzy dotyczącej narzędzi pomocnych przy tworzeniu treści, a co za tym idzie - zwiększenie liczby odbiorców produktów bądź usług firmy przy wykorzystaniu bezpłatnych możliwości dostępnych narzędzi marketingowych (Facebook, Instagram). Na szkoleniu przedstawimy praktyczne wskazówki jak analizować dotychczasowe działania i ulepszyć kampanie (w tym budżet, grupy docelowe, kreacje), aby przynosiły jak najlepszy efekt. Uczestnicy na swoim przykładzie dowiedzą się jak kreować treści wpływające na wizerunek firmy. Po zakończeniu szkolenia uczestnik: - będzie potrafił w sposób prawidłowy przygotować kampanię reklamową – będzie potrafił analizować kampanie oraz zachowania potencjalnych Klientów - nabędzie umiejętności identyfikacji występujących problemów, a także podejmowania niezbędnych kroków do ich rozwiązania – nabędzie umiejętności tworzenia strategii komunikacji z Klientem – nabędzie umiejętności tworzenia strategii marki w social mediach – zdobędzie wiedzę z zakresu narzędzi pomocnych przy tworzeniu treści przeznaczonych do publikacji w mediach społecznościowych - będzie potrafił samodzielnie dokonać wyboru optymalnego narzędzia reklamowego. Warsztaty premium w sposób praktyczny pomogą pogłębić wiedzę dotyczącą mediów społecznościowych oraz pozwolą na wykorzystanie nowych pomysłów i możliwości w działalności firmy.
Drukuj do PDF