Delegowanie Zadań
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? | Tak |
---|---|
Sposób dofinansowania |
|
Rodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Podrodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Dostępność usługi | Otwarta |
Numer usługi | 2019/02/11/5672/301554 | ||
---|---|---|---|
Cena netto | 1 700,00 zł | Cena brutto | 2 091,00 zł |
Cena netto za godzinę | 121,43 zł | Cena brutto za godzinę | 149,36 |
Usługa z możliwością dofinansowania | Tak | ||
Liczba godzin usługi | 14 | ||
Termin rozpoczęcia usługi | 2019-08-20 | Termin zakończenia usługi | 2019-08-21 |
Termin rozpoczęcia rekrutacji | 2019-02-11 | Termin zakończenia rekrutacji | 2019-08-13 |
Maksymalna liczba uczestników | 15 | ||
Kategoria główna KU | Zarządzanie i organizacja | ||
Kategorie dodatkowe KU |
Zarządzanie i organizacja |
||
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych |
Certyfikaty: Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0 |
||
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu | Brainstorm Group Sp. z o.o. | ||
---|---|---|---|
Osoba do kontaktu | Magdalena Nguyen Van | Telefon | 509 967 043 |
mnguyen@brainstorm.biz.pl |
Cel usługi
Cel biznesowy
S – podczas szkolenia menedżer dowie się jak prawidłowo delegować zadania, co zwiększy efektywność zespołu i zbuduje zaangażowanie pracowników
M – menedżer będzie potrafił delegować właściwie min. 20% więcej zadań niż dotychczas
A – wspólnym celem wszystkich stron jest zwiększenie efektywności pracy menedżera i jego zespołu poprzez prawidłowe delegowanie zadań
R – cel jest osiągalny dla wszystkich osób, które pełnią już funkcje menedżerskie
T – osiągniecie celu jest możliwe już w pierwszym miesiącu pracy menedżera od ukończenia szkolenia
|
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest:
Na poziomie wiedzy: Nabycie przez uczestników wiedzy czym jest delegowanie zadań i czym różni się od ich wyznaczania. Zapoznanie uczestników z przydatnymi, koncepcjami i etapami dotyczącymi delegowania oraz dobrymi praktykami w delegowaniu zadań dzięki wymianie doświadczeń. Przekazanie uczestnikom wiedzy które zadania należy delegować, a których nie powinno się przekazywać pracownikom.
Na poziomie umiejętności: zdobycie przez uczestników umiejętności przydzielania odpowiednich zadań odpowiednim pracownikom oraz odpowiednio zakomunikowania zadania pracownikowi dostosowując przekaz do jego preferencji.
Na poziomie kompetencji społecznych: Uświadomi sobie wagę doboru zadania do predyspozycji i kompetencji pracownika.
|