Kategorie usług
 
Menu

Efektywne budowanie zespołów – doskonalenie umiejętności menedżerskich


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/01/07/7223/268391
Cena netto 1 440,00 zł Cena brutto 1 771,20 zł
Cena netto za godzinę 102,86 zł Cena brutto za godzinę 126,51
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2019-11-14 Termin zakończenia usługi 2019-11-15
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-01-07 Termin zakończenia rekrutacji 2019-11-08
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Progress Project Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Joanna Sokół Telefon 570 003 200
E-mail joanna.sokol@progressproject.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę w kontekście pracy z osobami, które przyjmują nieświadomie określone role w grupie, poszerzą wiedzę na temat zespołu, jego budowy, funkcjonowania, oraz zdobędą wiedzę na temat rozwiązywania konfliktów i sposobów wyrażania niepopularnych opinii i przekonań. Uczestnicy podszkolą się z umiejętności budowania długofalowych relacji międzyludzkich w biznesie z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, zwiększą współprace zespołu w jeszcze sprawniejszy i efektywniejszy sposób oraz rozwiną umiejętności budowania autorytetu wśród byłych współpracowników. Zdobędą kompetencje społeczne tj.: umiejętności zachowania sprzyjające pracy zespołu, wykształcą umiejętności rozwiązywania konfliktów w oparciu o współpracę, wykształcą zachowania sprzyjające dobremu porozumiewaniu się.
Drukuj do PDF