Kategorie usług
 
Menu

NOWE PROCEDURY REKLAMACYJNE PO NOWELIZACJI USTAWY Kompleksowa analiza aktualnych przepisów prawnych z uwzględnieniem reklamacji międzynarodowych


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/12/18/17159/261810
Cena netto 499,00 zł Cena brutto 613,77 zł
Cena netto za godzinę 71,29 zł Cena brutto za godzinę 87,68
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 7
Termin rozpoczęcia usługi 2019-06-14 Termin zakończenia usługi 2019-06-14
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-12-18 Termin zakończenia rekrutacji 2019-06-07
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Prawo i administracja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Centrum Szkoleń Liderap Agnieszka Paliszewska
Osoba do kontaktu Agnieszka Paliszewska Telefon 532 425 622
E-mail biuro@liderap.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Na szkoleniu omówione zostaną kompleksowo kwestie związane z dochodzeniem przez klientów roszczeń (z tytułu rękojmi, gwarancji, odszkodowawczych) bezpośrednio od Państwa firmy, jak również roszczeń jakie przysługują Państwu w stosunku do kontrahentów. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności w zakresie realizacji procedur reklamacyjnych i dochodzenia roszczeń.
Drukuj do PDF