Kategorie usług
 
Menu

Studia podyplomowe Zarządzanie Kompetencjami Menedżerów Sprzedaży


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Studia podyplomowe
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/09/14/18392/219535
Cena netto 4 400,00 zł Cena brutto 4 400,00 zł
Cena netto za godzinę 17,81 zł Cena brutto za godzinę 17,81
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 247
Termin rozpoczęcia usługi 2018-10-20 Termin zakończenia usługi 2019-10-01
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-09-15 Termin zakończenia rekrutacji 2018-12-01
Maksymalna liczba uczestników 32
Kategoria główna KU Marketing
Kategorie dodatkowe KU Zarządz. zas. ludzkimi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Akt prawny:
posiada uprawnienia do świadczenia usług rozwojowych prowadzących do zdobycia kwalifikacji nadawanych po ukończeniu studiów podyplomowych, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r poz. 572, z późn. zm. )
Zakres tematyczny studia podyplomowe
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Politechnika Łódzka
Osoba do kontaktu Michał Szczepanik Telefon +48 508 189 903
E-mail michal.szczepanik@p.lodz.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem studiów podyplomowych jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie menedżerów do efektywnego zarządzania sprzedażą. Roczne studia podyplomowe przygotowują słuchaczy do pełnienia funkcji kierowniczych w działach sprzedaży, handlowych oraz obsługi klienta. Dodatkowo uczestnicy zyskają możliwość pozyskania najnowszej wiedzy w zakresie zarządzania sprzedażą, w szczególności w zakresie osiągania celów i poprawy wyników sprzedażowych, motywowania i rozwoju sprzedawców firmy oraz zwiększania ich efektywności. Program studiów podyplomowych został oparty na najnowszych światowych programach kształcenia uwzględniających wymagania współczesnego rynku.


Drukuj do PDF