Kategorie usług
 
Menu

Techniki sprzedaży z certyfikacją VCC


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/09/14/5795/219470
Cena netto 2 285,00 zł Cena brutto 2 285,00 zł
Cena netto za godzinę 76,17 zł Cena brutto za godzinę 76,17
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 30
Termin rozpoczęcia usługi 2018-12-07 Termin zakończenia usługi 2018-12-31
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-09-14 Termin zakończenia rekrutacji 2018-12-05
Maksymalna liczba uczestników 16
Kategoria główna KU Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Petra Consulting Sylwia Petryna
Osoba do kontaktu Aleksandra Skibińska Telefon +48 74 664 79 59
E-mail aleksandra@petraconsulting.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik wie jak wymienić i opisać elementy rozmowy i prowadzenia rozmów, jak również wskazać rodzaje klientów, opisać typowe ich cechy. Potrafi wymienić i opisać techniki radzenia sobie z presją i manipulacją klienta oraz określić jego potrzeby i wyjaśnić korzyści płynące z oferty. Potrafi on nawiązać trwałe relacje z klientami, realizować cele rozmowy handlowej. Umie wykorzystać narzędzia i techniki NLP oraz radzić sobie w trudnych sytuacjach. Tym samym umie kreować wizerunek przedstawiciela handlowego w rozmowie bezpośredniej i telefonicznej oraz zarządzać relacjami z klientami z wykorzystaniem oprogramowania CRM. Jest w stanie negocjować warunki porozumień i współpracować w zespole.


Drukuj do PDF