Kategorie usług
 
Menu

Obsługa klienta w branży fitness


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/08/10/21358/202596
Cena netto 4 000,00 zł Cena brutto 4 000,00 zł
Cena netto za godzinę 250,00 zł Cena brutto za godzinę 250,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2018-08-22 Termin zakończenia usługi 2018-08-23
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-08-10 Termin zakończenia rekrutacji 2018-08-23
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Marketing
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu INFORNET.EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Osoba do kontaktu Paweł Sobczak Telefon 602479536
E-mail pawel.sobczak@infornet.eu
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie do obsługi i zarządzania klubem fitness. Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie wiedział jak zwiększyć poziom lojalności klientów klubu fitness,będzie potrafił zaradzić odpływowi klientów, będzie potrafił zapewnić im większy poziom zadowolenia. Zwiększy się jego efektywność i skuteczność w pracy z klientami dzięki wzrostowi pewności siebie oraz przełamaniu oporów przy pracy z nimi. Pozna i będzie potrafił korzystać ze skutecznych narzędzi pozwalających zwiększyć sprzedaż w klubie a także będzie wiedział jak swoim zachowaniem umocnić pozycję klubu na lokalnym rynku. Poprzez nabytą wiedzę i umiejętności zwiększy się jego motywacja, pewność działania a także skuteczność w sprzedaży.
Drukuj do PDF